Eigen referentie: OCF-118/MPM-013
Doelgroep van de opleiding: Nascholing voor beroepschauffeurs groep C en D
Uren contactonderwijs: 8
Studiepunten: 7
Een chauffeur doet meer dan goederen of personen van A naar B vervoeren. Hij komt in contact met klanten, administratieve diensten, andere weggebruikers… Hij rijdt meestal rond met de bedrijfsnaam op het voertuig, en is levende reclame voor het bedrijf. Zijn rol in het onderhouden van goede klantenrelaties en een positief bedrijfsimago mag dus niet onderschat worden. In deze opleiding worden chauffeurs hierover gesensibiliseerd en leren ze de basisvaardigheden voor klantgericht handelen.
1) Imago
2) Imago transportsector
3) Taken van de chauffeur
4) Communicatie als middel om bij te dragen aan het imago van de onderneming
5) Invloed van communicatie op het imago van het bedrijf
6) Hoe kan een chauffeur beroepshalve bijdragen aan het imago van de onderneming
Oefeningen:
1) Stellingen
2) Taken
3) Communicatie
4) Het gerucht, tekeningen
5) Vraagstelling
6) Omgaan met klanten, communicatiestijlen
Vindt u in ons aanbod niet meteen de juiste opleiding? Geen probleem, wij organiseren ook opleidingen op maat. Info aanvragen
info@aktoo.be014 22 25 65